Ευχαριστώ από καρδιάς όλους όσους συμμετείχαν και όλους όσους εγγυήθηκαν την ασφάλεια της διαδρομής της 6ης Ποδηλατοβόλτας Ξηρολίμνης που διεξήχθη στα Καραγιάννια το Σάββατο 19 Αυγούστου 2017 Συγκεκριμένα ευχαριστώ τους : - Τροχαία Κοζάνης - Σύλλογο Ραδιοερασιτεχνών Κοζάνης (ΣΥ.ΡΑ.ΚΟΖ.) - Ένωση Ραδιοερασιτεχνών Δυτικής Μακεδονίας (E.ΡΑ.ΔΥ.Μ.) - Εθελοντές και Εθελοντική Ομάδα Ξηρολίμνης Τέλος ευχαριστώ τους 140 περίπου φίλους του ποδηλάτου κάθε ηλικίας που συμμετείχαν σε μια υπέροχη βόλτα (Γύρος των Καραγιαννίων) καθώς επίσης και τους νέους : Στράτο Ζερβανταρίδη,Μαρία Καλύβα και Ελευθερία Τσαλουκίδου που ανέλαβαν το μουσικό-ψυχαγωγικό κομμάτι της εκδήλωσης στη γιορτή που ακολούθησε. Ο Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Ξηρολίμνης Κυριαζίδης Φίλιππος (Άκης)